sobota, 28 grudnia 2013

Libster Award! Agaiiiin xD ^^


A więc nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów, informujesz ich o tym, oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.


Dziękuję Patrycji, Julii i Weronice  ! <3 Kocham was dziewczyny! <3

Ileż można ?! nie no ogarnijjjjcie XD ale schlebia mi, schlebia :3 Dziękuję wam! :***
Tylko, od razu mówię, że nominuję 11 blogów a nie 33 xD 


Pytania od Julii:


1.Ile masz lat?
14 :3 

2.Jak mówią do ciebie znajomi?

Sylwia, Syka, Sylwuś, Sykuś xD różnie ;)

3.Ulubiona piosenka?
hmm... zależy xd Jb to Be Alright, 1D to Over Again, a tak ogólnie mam fazę na Unconditionally Katy Perry ;) <3

4.Ulubiony cytat?
"Never Say Never" "Believe" <--- JB <3
"Nieobecność sprawia, że serce rośnie w czułość" <--- Zayn Malik <3 

5.Opisz siebie w jednym zdaniu?
wariatka xD 

6.Jakie jest twoje największe marzenie?

pójść na koncert idoli <3

7.Jakie miasta chciała byś odwiedzić?

Londyn, Stratford, LA ;) <3

8.Co byś chciała w sobie zmienić?

mogłabym schudnąć xD 

9.Kim chciała byś być?

Perrie *.* ^^

10.Ulubiona książka?

"Intruz", "Saga Zmierzch", Cykl "Harry'ego Pottera", "Alibi na szczęście" <3

Pytania od Patki:
1) Co bys wybrala: milosc,przyjazn,rodzina?
rodzina, w rodzinie jest i miłość i przyjaźń :3

2)Ile czytasz blogów o Justinie?
szczerze? to mało :/ macie jakieś fajne? :)

3) Masz jakiegoś zwierzaka?
dwa psy i 3 koty xD 

4) Z czego bierzesz inspiracje do pisania?
piosenki <3

5)Piszesz tylko o Justinie?
nie :p  pisze też o chłopakach z 1D ;) a ogólnie to Zayn :3

6)Czytasz moje blogi?
no raczej! nie mogłabym nie czytać! <3 ja je kocham <3

7)Ulubione swieto?
Boże Narodzenie, moje urodziny ^^

8) Wakacje czy ferie?
wakacje *.*

9) Moze czy gory?
może <3

10)Sukienka/spodniczka czy jeansy?
jeansy, zdecydowanie :D 

11)Jak najczesciej sie witasz i zegnasz?
cześć :D , papapa :*  

Pytania od Werki :
1 . Ulubiony kolor .?
fioletowy, czerwony, niebieski :3

2 . Ulubiona piosenka Justina .?
Be Alright <3

3 . Za co cenisz Justina .?
za jego talent, uczciwość i za to, że pomaga wszystkim na tyle, na ile go stać :) Jest dobrym człowiekiem i to widać <3

4 . Kim dla Ciebie jest Justin .?
Idolem, a przede wszystkim normalnym chłopakiem, który spełnił swoje marzenia, tylko i wyłącznie talentowi i wytrzymałości :3

5 . Do jakiego kraju chcesz wyjechać .?
Ameryka, Wielka Brytania :p

6 . Masz swoją drugą połówkę .?
niee... ale jest taki jeden chłopak xD ^^

7 . Ile masz lat .?
14 :P

8 . Idziesz na Believe Move 3D .?
właśnie nie :/ jestem wściekła, że nie idę -,- 

9 . Masz rodzeństwo ( jeśli tak to ile i jak mają na imię w jakim są wieku ) .? Jeśli nie masz to 
czy chciałabyś je mieć i ile .. + starsze czy młodsze .?
mam siostrę, starszą, ma na imię Ewelina :D 

10 . Jakieś plany na przyszłość .?
nope xD żyję teraźniejszością ;)

11 . Największe marzenie .? + marzenie które się spełniło lub chciałabyś aby się spełniło .?
spotkanie idoli <3

Ile pyytaaaaań o.O :D 


To blogi, które nominuję :p
1. http://epicevillove.blogspot.com/ masz, za karę xD 


Ey serio, DAJCIE MI JAKIEŚ FAJNE BLOGI Z OPOWIADANIAMI, bo ja nie mam co czytać! :( jak macie to podajcie w komie :3 
Dzięki :*

A teraz pytania ode mnie :
1. Kochasz denerwować ludzi?
2. Ile masz lat?
3. Co dostałaś pod choinkę? <taa twórcze xd?
4. Piosenka, którą masz na telefonie, ale nigdy prze nigdy jej nie usuniesz?
5. Twoje ulubione słowa, które wypowiedział Twój idol?
6. Masz Twittera? 
7. Jak tak to podasz nazwę? xD 
8. Co sądzisz o moim opowiadaniu?
9. Masz jakiegoś fajnego bloga, który by mi się spodobał? (podaj :3 )
10. Co teraz robisz? 
11. Ulubiony film? 

Jestem mega twórcza nie ma co xD 
Jeszcze raz wam dziewczyny DZIĘKUJĘ za nominację! <3
KOCHAM WAS! :3

A co do rozdziału... to hm... myślę, że będzie najpóźniej w poniedziałek :) Połowę mam już napisaną, więc powinno być w pon albo w niedzielę wieczorem <3

Love u all!!! <3

3 komentarze:

  1. Ty dupo!! jak to za kare hmmm?! xd Dziekuje Ci z calego mojego serduszka kochana <3 <3 <3 <3 xD Ale zdecydowalam ze na EEL nie bede robila takiego czegos :p Jednak i tak ci bardzo dziekuje :* Czekam na nn!! I do cholery napisz ten +18 o ktorym dzis gadalysmy!! <3 <3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za karę tak o ! xD spoko ^^ nie! to ty masz napisać noo xD

      Usuń
  2. Zgon .



    To już 4 nominacja n moim blogu *o*

    Ja umieram xd

    Czym sobie zasłużyłam ??

    Dziękuje Kochanie <3<3

    Anana

    OdpowiedzUsuń