poniedziałek, 16 września 2013

The Versatile Blogger Awards !!! Po raz drugi ;3

Zasady:
1. Nominowana osoba pokazuję nagrodę
2. Dziękuję za nominację
3. Ujawnia 7 faktów o sobie 
4. Nominuje 10 blogów
5. Informuje nominowane blogi o nominacji;


Jeju! Po raz drugi! :) Dziękuję za nominację, Elwira! http://justinbieber-valentina-lovestory.blogspot.com :) Nie myślałam, że moje opowiadanie aż tak Ci się podoba :3 
DZIĘKUJĘ!!!

7 (kolejnych ;) ) faktów o mnie: 
1. lubię Danielle Peazer :) 
2. Często wpadam w niepohamowany śmiech :D 
3. Chciałabym pojechać na najbliższy koncert Justina <3 
4. Moim marzeniem jest wyjechać do Wielkiej Brytanii albo do Canady ^^
5. nie rozumiem hejterów :/ 
6. mało osób z mojego otoczenia wie, że piszę opowiadania ;)
7. co do nauki... idzie mi w miarę :) 

Blogi, które nominuję : 

Nominuję tylko 5 blogów, ponieważ to jest reszta, których nie umieściłam w poprzedniej nominacji :) 

2 komentarze:

  1. Dziekuuuuuje <3 Ahhhh naprawde dziekuje <3 Zmienie tylko tego poprzedniego posta bo i tak bym napisala to samo xD <3 DZIEKUJE!!

    OdpowiedzUsuń