poniedziałek, 24 czerwca 2013

Nowe tło :)

Hej, hej, hej :D Założyłam sobie aska tak z nudów ;) Ask :D
I tak, zrobiłam nowe tło :D Tylko nie wiem czy takie chcecie czy wrócić do starego?
Mi się podoba, ale to od WAS zależy :) :***
Dzięki za komentarze pod 22 rozdziałem ;***
Zapraszam na bloga Patrycji :) Cuuuuudo :) 
Ma 10 rozdziałów i jest boski ;) 
i jeszcze ten ;)
Zachęcam ;) Mnie wciągnęło to was pewnie też :D 
Tutaj rozdział pojawi się niedługo w tym tygodniu na pewno <3 Może w środę... ale nic nie obiecuję :)
Komentujcie, komentujcie :D 
I piszcie jak podoba się tło czy wrócić do tamtego ;**** <3 Kocham was! 

1 komentarz:

  1. Wow..Wow...Wow... Kochana dziekuje ze polecasz moje blogi ^^ Az sie wzruszylam :') Ciesze sie ze podoba ci sie to co pisze :*
    Co do tla to zostaw to! <3
    I oczywiscie czekan na kolejny rozdzial!! :D
    Buziole kochana :*
    -Patrys

    OdpowiedzUsuń