poniedziałek, 9 września 2013

The Versatile Blogger Award!!

The Versatile Blogger Award!!! <3 

Zasady :
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuję za nominacje.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 10 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane




Jezu! Patrycja, http://karla-justin-ichhistoria.blogspot.com Dziękuję! Szczerze? Nie myślałam, że dostanę tą nominację ;) Cieszę się, bardzo <3 
Do tego stopnia, że prawie się popłakałam :) <3 
GRAZIE! ( Tak jest "Dziękuję" po włosku? :) ) 

7 faktów o mnie:
1. jestem Belieber i Directioner <3 
2. Jestem raczej miłą osobą.
3. Mam 14 lat ;)
4. Opowiadania piszę w wolnych chwilach
5. Mieszkam na Mazowszu, a konkretnie w Dębowcach, niedaleko Mińska Mazowieckiego i Siedlec :)
6. Mam dwie najlepsze przyjaciółki <3 
7. hm... lubię słuchać Jessie J, Paktofoniki i Seleny Gomez :)

Blogi, które nominuje:

Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI PATRYŚ ;) <3 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje kochana za nominacje! <3 Jestem bardzo wdzieczna jednak na Epic Evil Love postanowilam nie publikowac zadnych konkursow i tak dalej ;) Jednak mimo wszystko...Jestem cholernie wdzieczna i bardzo mi milo ze doceniasz moja prace! <3 Kocham <3333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) To na prawdę miło czytać Twoje opowiadania :)
      Buziaki ;*** <333

      Usuń