niedziela, 26 maja 2013

Liebster award!

Zostałam nominowana przez Patrycja Waskiewicz :) Dziękuję, dziękuję, dziękuję ;*** Nie spodziewałam się tego ;)

 1.JB czy 1D?
Pomiędzy Justinem a One Direction nie wybiorę <3 Kocham ich równie mocno <3 Belieber & Directioner <3 Tylko tyle, że piosenki Justina mają przekaz ;) A piosenki 1D są bardziej... no... rozrywkowe? Ale zobaczymy jakie będą ich nowe piosenki <3
2.Jakie masz hobby?
hmm... Pisanie opowiadań! :)
3.Od jak dawna piszesz?
od 9 marca 2013 roku :)
4.Prowadzisz jednego bloga? Jak nie to podaj linki ;)
Love and Friendship is something more...
i
Miłość, przyjaźń... to dwie podobne sprawy jednak tak różne
5.Jaki masz style?
Hmm... Nie określonego stylu... Noszę to co mi się spodoba :) Najlepiej coś wygodnego :)
6.Ulubiony rodzaj filmów?
Komedie :)
7.Ulubione książki? Lub rodzaj?
Cykl Harry'ego Potter'a i Saga Zmierzch :)
8.Ulubiony rodzaj kuchni?
Polska !! :)
9.Co sadzisz o moich dwóch blogach?
Są niesamowite!!!! *o* Na serio <3 Kocham je, po prostu ;) Jeszcze nigdy nie czytałam takich opowiadań... Przedstawiasz te dobre jak i te gorsze strony Justin'a ( nawet w opowiadaniu). Mają hmm... ten przekaz? Można tak powiedzieć. Najważniejsze to mieć zaufanie do drugiej osoby, mieć się komu wygadać :)
10.Ulubiony kolor?
Heh :) Proste! Oczywiście fioletowy :) Czerwony :) i niebieski ;)

Blogi, które nominuję:
But I... Catching Feelings
Here's dangerous...But between Us is worse in here
Nie ważne jak życie jest ciężkie, nie trać nadziei. - Zayn Malik
Juliapp
~As Long As You Love Me *_*
Granica między miłością a nienawiścią
Never Say Never

A to pytania:
1. Jakie są Twoje ulubione piosenki JB lub 1D?
2. Ile masz lat?
3. Ile masz blogów? Jak masz więcej to podaj link( z chęcią wejdę)
4. Na ile oceniasz moje opowiadanie?
5. Czytasz moje opowiadania?
6. Ulubiony film?
7. Ulubione danie?
8. Jesteście tylko Belieber czy kimś jeszcze?
9. Byłaś na koncercie JB?
10. Jakie wstążki nosisz?

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ Patrycja! ;***

1 komentarz:

  1. cala przyjamnosc po mojej stronie :* uwazam ze zaslugujesz na ta nominacje ;)I ciesze sie z tego jak odbierasz moje opowiadania :D To dla mnie wazne

    OdpowiedzUsuń