czwartek, 18 kwietnia 2013

Rozdział 7 „Nowy kolorek :) hehe”


Reszta lekcji minęła spokojnie, jak na razie dobrze dogadujemy się z naszą nowa koleżanką.
W końcu dzwonek znaczący koniec zajęć. Ze szkoły wyszłyśmy uśmiechnięte.
-To co jedziemy? - spytała Amber
-No jasne. Tylko wiecie gdzie jest najlepszy fryzjer? - spytałam
-Dobra wsiadaj. Pokierujemy cię. - uśmiechnęła się Cam
-Dzięki – uśmiechnęłam się
-Nie ma za co
Wsiadłyśmy do samochodu, i dziewczyny tak jak powiedziały kierowały mną gdzie mam skręcić itp. Salon był ogromny i dobrze wyposażony.
-Dzień dobry – powiedziała młoda kobieta
-Dzień dobry. - odpowiedziałyśmy razem
-Co pani sobie życzy ? - spytała jak usiadłam na fotelu przed lustrem.
-Przefarbowanie na brąz – uśmiechnęłam się.
-W takim razie zapraszam za mną – zrobiłam to o co prosiła. Później umyła mi włosy itd.
Gdy wróciłam do dziewczyn w nowym kolorku, muny miały taki o.O w sumie ja też się jeszcze nie widziałam.
-Dziewczyno, wykapana Selena – na co ja się zaśmiałam i odwróciłam do lustra. Efekt był taki :
-Bosko. Dziękuję. Ile płacę? - spytałam się Beth, z plakietki wyczytałam.
-50$ – powiedział a ja wręczyłam jej kasę i wyszłyśmy z budynku.
-Lepiej ci w tym kolorze – powiedziała Amanda, uśmiech dziewczynom nie schodził z twarzy.
-Też tak sądzę – zaśmiałam się – To co teraz do nas jedziemy?
-Jak chcesz możemy jechać – uśmiechnęły się.
-To wsiadać - wskazałam na auto.
U nas oglądałyśmy filmy i zrobiłyśmy sobie mini pokaz. Teraz byłyśmy w mojej garderobie. Ja sobie siedziałam na fotelu a dziewczyny grzebały a ciuchach.
-Ej, taką samą bluzę miała Gomez – zaśmiała się Amber i spojrzała na mnie dziwnie.
-No co? - spytałam zdziwiona
-Zakładaj – rzuciła mi ją – No już.
-Ok,ok – założyłam ją – i co?
-Daj telefon – podałam jej -stań pomiędzy fotelami. Ustaw się jakoś. - włożyłam ręce do kieszeni i się uśmiechnęłam a ta zrobiła fotkę.
-Pokaż – podała mi telefon – wstawiam na TT i instagram'a – zaśmiałam się.

Wstawiłam ją z podpisem „ Nowy kolorek :) hehe”
Po jakiejś godzinie dziewczyny zaczęły się zbierać. Odrobiłam lekcje, wykąpałam i poszłam spać.
Rano obudziłam się o normalnej porze by wyszykować się do szkoły. Jutro piątek i weekend, yeah. Dobra, ciuchy, trzeba coś wybrać. No i ubrałam się tak:

Do szkoły weszłyśmy równo z dzwonkiem. Ja miałam chemie a Gab anglika.
Uff... nauczyciela jeszcze nie było, rozejrzałam się po klasie i zobaczyłam Bieber'a ale nikogo z jego elity nie było. Usiadłam koło niego, on chyba nawet tego nie zauważył. Po chwili nauczyciel wszedł do klasy i zrobił nam kartkówkę. Każdy ściągał a on patrzył tylko do dziennika.
Gdy ją „napisaliśmy” zebrał i dalej robił swoje. Dziwne...
Ja weszłam na TT i poczytałam Tweety innych. Pod moim zdjęciem były same miłe komentarze. Mimowolnie się uśmiechnęłam. Dzwonek, wreszcie. Wstałam równo z Justinem i dopiero teraz się zorientowałam jak jest ubrany :

No nie powiem, ale ubrania to umie dobierać. Wyszłam z klasy i zobaczyłam, że dziewczyny do mnie idą.
-Dyrektor cię szuka – powiedziała Cam.
-Po co? - zdziwiłam się.
-A bo ja wiem. Idź – popchnęła mnie. Ciekawe co on chce? Ja nic takiego nie zrobiłam.
-Dzień dobry – powiedziałam do Suzzie
-Cześć. Dyrektor już czeka – uśmiechnęła się
-Co ja takiego zrobiłam?
-Nic. Idź a się dowiesz- zapukałam, a jak usłyszałam „proszę” weszłam. Nie zgadniecie kto tam siedział... Bieber i jego, jak przypuszczam mama. 
_______________________________________________________________________________
6 komentarzy pod ostatnim rozdziałem!!!!! Aaaa! Bosko ;) 
Dziękuję i pozdrowienia dla wszystkich, którzy czytają mojego bloga <3 
Życzę miłego czytania :) 

5 komentarzy:

  1. Dalej. Super. Kocham to :***
    Zapraszam do siebie:
    http://opowiadaniaocodymsimpsonie.blogspot.com/
    PS. Kiedy Next o 1d?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest o 1D ;) I dziękuję :) I na pewno wejdę na Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Świetnie piszesz! :* Czekam na kolejne rozdziały! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz tak dalej. Wszyscy niecierpliwie czekamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce juz następny

    OdpowiedzUsuń